Валута: BGN
  • EUR
  • GBP
  • BGN
Филтри

Категории с падащо меню

Марки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

***

Често задавани въпроси

Често задавани въпроси и техните отговори
 
1. Как мога да направя поръчка?

- Поръчка за продукт можете да направите като ползвате системата на онлайн магазина. Чрез нея можете да подберете продукт, по ваши критерии, да го добавите в “Количката” и да извършите няколко бързи стъпки до финализирането на поръчката. Поръчка можете да направите и чрез email писмо или телефонно обаждане (в работни дни от 9:00 до 18:00 часа). На ваше разположение сме и в нашата Facebook страница.

 
2. Как мога да се регистрирам на сайта?
- Регистрация на сайта можете да направите като последвате бутоните “Вход” или “Регистрация”. Регистрираните потребители могат много по-бързо да създават поръчки, да съхраняват адреси за доставка, а също така и да следят историята на своите поръчки. Регистрация можете да направите и по време на създаването на своята поръчка, където ще видите опциите за регистрация или за поръчка “от гост”.
 
 
3. Искам да направя поръчка, но не желая да запазвам моите лични данни във вашата система. Как да го направя?
- Въпреки, че Пен Шоп Груп ЕООД е регистриран администратор на лични данни и гарантира, че няма да използва по никакъв начин Вашите лични данни, ние предоставяме и възможността за поръчка без запазване на каквато и да е информация. След като изберете продуктите, които желаете да поръчате, ще видите два възможни варианта за направа на поръчката - за регистрирани потребители и “поръчка от гост”. Избирайки “поръчка от гост” вие предоставяте еднократно вашите данни за доставка и връзка с Вас, без да създавате постоянен профил в онлайн магазина.
 
 
4. Твърде сложно ми е да направя поръчка през онлайн магазина. Възможно ли да направя поръчка по друг начин?
- Ние сме на ваше разположение да приемем Вашата поръчка или да Ви консултираме и чрез: email писмо, телефонно обаждане или чрез съобщение на нашата Facebook страница. Свържете се с нас.
 
 
5. Как става поръчката на продукт с гравиране?
- Поръчката на продукт с гравиране се осъществява по стандартния начин през онлайн магазина. В продуктовата страница на всеки продукт има опция с падащо меню “Искам да гравирам продукта” с възможна опция “Да”. Избирайки “Да”, вие заявявате желанието си за допълнителната ни услуга “лазерно гравиране” и към вашата поръчка ще се добави цената за гравирането. Текста за гравиране ще имате възможност да въведете при финализирането на Вашата поръчка в полето “Текст за гравиране или други забележки към поръчката”. В това поле напишете текста за гравиране, и под него може да добавите коментар как точно искате да изглежда гравирания текст върху продукта, например да укажете на колко реда желаете да бъде текста.
 
 
6. Възможно ли е доставка с друга куриерска компания, например Еконт?
- Стандартно ние доставяме поръчките чрез куриерска фирма Спиди (до точен адрес или офис на Спиди). При желание от Ваша страна ние можем да изпратим поръчката и с друга куриерска фирма, като в този случай всички такси по доставката с избрания от Вас куриер са изцяло за сметка на получателя/поръчителя. Таксите за доставка с други куриери, се определят от съответната куриерска компания и обикновено са посочени на техните уеб-страници. При изпращане с Еконт, получателя заплаща куриерската услуга отделно към куриерската фирма.
 
 
7. Получих продукта от моята поръчка, но не ми харесва, как мога да го върна или заменя?
- Нашата мисия е да сме максимално коректни към всеки наш клиент. Ние уважаваме мнението на всеки един клиент и всяко едно желание. Ако получения продукт не отговаря на вашите очаквания или желаете да го върнете поради друга лична причина, Вие имате право да ни го върнете в срок от 14 дни, считано от датата на получаване. За да можем да приемем продукта обратно, е необходимо той да бъде неразличим от нов (в първоначален търговски вид). По този начин ние ще имаме възможност да предложим същия този продукт на друг клиент. Имайте предвид, че в тези случаи, всички куриерски такси по връщането на продукта са за Ваша сметка (това не се отнася за дефектни продукти, които се връщат за замяна със същия продукт - в този случай разходите по доставка са за сметка на Пен Шоп Груп ЕООД).
 
 
8. Мога ли да върна вече гравиран продукт?
- Лазерното гравиране върху продукта е необратим процес, които превръща продукт в персонално “създаден” продукт. Спецификата на лазерното гравиране, не позволява един продукт да бъде върнат към неговия първоначален търговски вид. Поради тази причини връщането или замяната на гравирани продукти не е възможно (съобразно чл. 57, т.3 от ЗЗП) в какъвто и да било срок. Това, разбира се, не се отнася за дефектни продукти или при нужда от гаранционно обслужване (да, гравирането не нарушава гаранцията на продукта).
 
 
9. Имам закупен продукт преди 1 година, но има някаква повреда. Как мога да се възползвам от гаранцията му?
- Продуктите, които предлагаме, са с различен срок на гаранция. Ние като коректен търговец, спазваме всеки един наш ангажимент и най-вече при нужда от гаранционно обслужване. Ако вашия продукт е получил дефект в периода си на гаранция, е необходимо да се свържете с нас - ние ще ви информираме какви лесни стъпки да предприемете за да бъде обслужена гаранцията.
Имайте предвид, че обикновено гаранцията не се зачита при: изтъркване или падане на покритие, или друго нараняване на корпуса, естественото изхабяване на продукта по време на неговото нормално използване, при нужда от смяна на консуматив.
 
 
10. Мой познат има Рожден ден след 5 дни искам да закупя от Вас подарък. Ще мога ли да го получа навреме, ако поръчам днес?
- Получените поръчки до обяд в работен ден обикновено изпращаме още същия ден. Ако направите поръчка след обяд, то тя ще бъде изпратена на следващия работен ден към Вас. Предвидете и още 1-2 дни за доставка до Вашето населено място. Или обобщено поръчката се доставя до Вас рамките на до 3 работни дни (събота и неделя са неработни дни). Допълнителната услуга гравиране не забавя изпълнението на поръчките. Всички опции за доставка на поръчка можете да прочетете в нашата секция “Доставка”.
 
 
11. Намирам се в чужбина и искам да направя подарък на роднина в България. Възможно ли е това?
- Разбира се. Нашите онлайн магазини са достъпни от цял свят (на български език) и представят възможност за редица електронни плащания. По този начин можете да направите и заплатите поръчка от чужбина, като посочите за получател лице в България. Ние ще подготвим поръчката и ще я доставим до посочения получател. Тъй като почти всички поръчки от този вид са предназначени за подарък, ние можем изпратим документ (разпечатка на поръчката), който да не съдържа никаква информация за цени. По този начин получателя ще види само поръчителя и търговеца, който доставя поръчката.
Възможно е, по желание на клиента, да доставим пратка в предварително определен ден (различен от Неделя и Национални празници). Ако вие направите поръчка за доставка на друго лице и желаете да се достави на точно определен ден, можете да се свържете с нас след поръчка и ние ще организираме доставката в точния ден (без Неделя и Национални празници).
 
 
12. Много от предлаганите на сайта продукти могат да бъдат намерени и като реплики в различни сайтове. Вашите продукти оригинални ли са?
- Всички предлагани от нас продукти, във всички наши онлайн магазини, са единствено и само автентични и оригинални продукти. За всяка марка работим директно с вносител, дистрибутор или производител. Всички продукти са изцяло нови и са придружени от пълна окомплектовка - оригинална опаковка/кутия, сертификат и гаранционна карта (предоставени от съответния производител). Като отговорен търговец, опериращ на Българския пазар повече от 6 години, за нас не представлява интерес да предложим неоригинален продукт, поставяйки по този начин под въпрос нашата безупречна репутация.
 
 
13. Много от онлайн магазините предлагат като вариант на плащане само “наложен платеж”, а аз искам да използвам моята кредитна карта за да ползвам cashback. Възможно ли е това?
- Разбира се, ние се стараем да дадем възможно най-много опции на нашите клиенти, за да могат да изберат най-удобния за тях начин за плащане. Предлагаме няколко начина на плащане:
  • наложен платеж (в брой при получаване на пратката),
  • плащане с банкова карта (през виртуалния ПОС терминал),
  • банков превод по наша банкова сметка,
  • плащане чрез epay.bg,
  • плащане с PayPal.com,
  • плащане с Транскарт,
  • плащане на каса на Easypay.
Ако изберете да получите поръчката си в нашия магазин в София, може да заплатите в брой или с банкова дебитна или кредитна карта чрез ПОС терминал. Информация за възможните начини на плащане можете да откриете и в секцията “Начини на плащане” публикувана на нашия сайт.
 
 
14. Искаме да закупим по-голямо количество от предлаган от Вас продукт. Можем да ли получим данъчна фактура. Можем ли да получим отстъпка?
- Ние винаги се стремим да отговорим на желанието и търсенето на всеки клиент. На разположение сме да обсъдим конкурентна и мотивираща отстъпка при покупка “на едро”. Не се колебайте да поискате нашата оферта за търсен от вас продукт и количество. За голяма част от продуктите можем да предложим и пълна гама фирмено персонализиране и брандиране (тиражно гравиране, сито печат, тампонен печат, трансферен печат, преге печат и други).
 
- Цените в онлайн магазина ни са в български лева с включен ДДС и при желание от страна на клиента може да бъде издадена данъчна фактура. Заявете, че желаете издаване на фактура докато правите поръчката - запишете в полето за коментар, или се свържете с нас.