Меню
  • Начало
  • Често задавани въпроси | Whiskystore.bg

Често задавани въпроси | Whiskystore.bg

  • Как мога да направя поръчка?

    Поръчка за продукт можете да направите използвайки системата на онлайн магазина. Чрез нея можете да подберете продукт, по ваш критерии, да го добавите в “Количката” и да извършите няколко бързи стъпки по финализирането на поръчката. Поръчка можете да направите и чрез email писмо или телефонно обаждане (Понеделник-петък от 09 до 18 часа, събота от 9:30 до 18 часа). На ваше разположение сме и в нашата Facebook страница.

  • Как мога да се регистрирам на сайта?

    Регистрация на сайта можете да направите като последвате бутоните “Вход” или “Регистрация”. Регистрираните потребители могат много по-бързо на създават поръчки, да съхраняват адреси за доставка, а също така и да следят историята на своите поръчки. Регистрация можете да направите и по време на създаването на своята поръчка.

  • Твърде сложно ми е да направя поръчка през онлайн магазина. Възможно ли да направя поръчка по друг начин?

    Ние сме на ваше разположение да приемем Вашата поръчка или да Ви консултираме и чрез: email писмо, телефонно обаждане или чрез съобщение на нашата Facebook страница.

  • Как става поръчката на продукт с гравиране?

    Поръчката на продукт с гравиране се осъществява по стандартния начин през онлайн магазина. В продуктовата страница на всеки продукт има опция за избор “Искам да гравирам продукта” с възможна опция “Да” и "Не". Избираки “Да” вие заявявате желанието си за допълнителната ни услуга “лазерно гравиране” и към вашата поръчка ще се добави цената за гравирането. Текста за гравиране имате възможност да въведете в полето "Текст за гравиране", което се намира под опцията. Също там можете да изберете и шрифт за гравирането.

  • Получих продукта от моята поръчка, но не ми харесва, как мога да го върна или заменя?

    Нашата мисия е да сме максимално коректни към всеки наш клиент. Ние уважаваме мнението на всеки един клиент и всяко едно желание. Ако получения продукт не отговаря на вашите очаквания или желаете да го върнете поради друга лична причина, Вие имате право да ни го върнете в срок от 14 дни, считано от дата на получаване. За да може ние да приемем продукта е необходимо той да бъде неразличим от нов (в първоначален търговски вид). По този начин ние ще имаме възможност да предложим същия този продукт на друг клиент. Имайте предвид, че в тези случай, всички такси по връщането на продукта са Ваша сметка (това не се отнася за дефектни продукти, които се връщат за замяна със същия продукт - в този случай разходите по доставка са за сметка на Пен Шоп Груп ЕООД). 
    Изключеня правят единствено продуктите с добавена услуга лазерно гравиране, които не подлежат на връщане, тъй като се приемат за продукти изработени по поръчка на клиент (съобразно чл. 57, т.3 от ЗЗП).

  • Възможно ли е доставка с друга куриерска компания, например Лео Експрес?

    Стандатно ние доставяме поръчките чрез куриерска фирма Спиди или Еконт (до точен адрес или офис на куриер). При желаение от ваша страна ние можем да изпратим поръчката и с друга куриерска фирма, като в този случай всички такси по доставката с избрания от Вас куриер са изцяло за сметка на получателя/поръчителя. Таксите за доставка с други куриери, се определят от съответната куриерска компания и обикновено са посочени на техните уеб-страници.

  • Мога ли да върна вече гравиран продукт?

    Лазерното гравиране върху продукта е необратим процес, които превръща продукт в персонално “създаден” продукт. Спецификата на лазерното гравиране, не позволява един продукт да бъде върнат към неговия първоначален търговски вид. Поради тази причини връщането или замяната на гравирани продукти не е възможно (съобразно чл. 57, т.3 от ЗЗП) в какъвто и да било срок. Това разбира се не се отнася за дефектни продукти или при нужда от гаранционно обслужване (да, гравирането не нарушава гаранцията на продукта)

  • Имам закупен продукт преди 1 година, но има някаква повреда. Как мога да се възползвам от гаранцията му?

    Продуктите, които предлагаме, са с различен срок на гаранция. Ние като коректен търговец, спазваме всеки един наш ангажимент и най-вече при нужда от гаранционно обслужване. Ако вашия продукт е получил дефект в периода на си гаранция е необходима да се свържете с нас за да ви информираме, какво е необходимо да направите. 
    Имайте предвид, че обикновено, гаранцията не се зачита при: изтъркване или падане на покритие, или друго нараняване на корпуса, естественото изхабяване на продукта по време на неговото нормално използване, при нужда от смяна на консуматив.

  • Мой познат има Рожден ден след няколко дни и искам да закупя от Вас подарък. Ще мога ли да го получа навреме, ако поръчам днес?

    Получените поръчки обикновено обработваме и изпращаме на следващия ден. Предвидете и още 1 ден за доставка до Вашето населено място (за някои населени места, с график за обслужване, срокът би могъл да бъде по-дълъг). Или обобщено поръчката се доставя до Вас рамките на до 3 работни дни (събота и неделя са неработни дни). За град София предлагаме доставка до адрес и в Събота. Допълнителната услуга гравиране не забавя изпълнението на поръчките, тъй като го извършваме на място при нас. Всички опции за доставка на поръчка можете да прочетете в нашата секция “Доставка”.

  • Намирам се в чужбина и искам да направя подарък на роднина в България. Възможно ли а това?

    Разбира се. Нашите онлайн са достъпни от цял свят (на Български език) и представят възможност за редица електронни плащания. По този начин можете да направите и заплатите поръчка от чужбина, като посочите за получател, лице, което вие пожелаете. Ние ще подготвим поръчката и ще я доставим до посочения получател. Тъй като почти всички поръчки от този вид са предназначени за подарък, ние можем изпратим документ (разпечатка на поръчката), който да не съдържа никаква информация за цени. По този начин получателя ще види само поръчителя и търговеца, който доставя поръчката.
    Възможно, по желание на клиента, да доставим пратка в предварително определен ден (различен от Неделя и Национални празници). Ако вие направите поръчка за доставка на друго лице и желаете да се достави на точно определен ден, можете да се свържете с нас след поръчка и ние ще организираме доставката в точния ден (без Неделя и Национални празници). 

  • Много от предлаганите от Вас продукт могат да бъдат намерени и като фалшификати в различни сайтове. Вашите продукти оригинални ли са?

    Всички предлагани от нас продукт, във всички наши онлайн магазини, са единствено и само автентични и оригинални продукти. За всяка марка работим директно с вносител, дистрибутор или производител. Всички продукти са изцяло нови и са придружени от пълна окомплектовка - оригинална опаковка/кутия, сертификат и гаранционна карта (ако се предлагат от съотвения производител). Като отговорен търговец, опериращ на Българския пазар повече от 10 години, за нас не представлява интерес да предложим неоригинален продукт, поставяки по този начин под въпрос нашата безупречна репутация.

  • Много от онлайн магазините предлагат като вариант на плащане само “наложен платеж”, а аз искам да използвам моята кредитна карта за да ползвам cashback. Възможно ли е това?

    Разбира се, ние се стараем да дадем възможно най-много опции на нашите клиенти, за да могат да изберат най-удобния за тях начин. Предлагаме много на брой начини на плащане, като освен “плащане при доставка”, на разположение са и: плащане с банкова карта, банков превод, плащане чрез epay.bg, плащане с PayPal.com, плащане на каса на Easypay, покупка на кредит с TBI BANK. При получаване на поръчка в нашия офис/шоурум можете заплатите в брой или с банкова карта на ПОС терминал. При доставка с куриер можете да заплатите в брой или с банкова карта (нашите куриери, както и тези на Спиди и Еконт разполагат с ПОС терминал). Информация за възможните начини на плащане можете да откриете и в секцията “Начини на плащане” публикувана на нашия сайт.

  • Искаме да закупим по-голямо количество от предлаган от Вас продукт. Можем да ли получим данъчна фактура. Можем ли да получим отстъпка?

    Ние винаги се стремим да отговорим на желанието и търсенето на всеки клиент. На разположение сме да обсъдим конкурентна и мотивираща отстъпка при покупка на по-голямо количество за Ваше събитие. Не се колебайте да поискате нашата оферта за търсен от вас продукт и количество. За голяма част от продуктите можем да предложим и пълна гама фирмено персонализиране и брандиране (тиражно гравиране, сито печат, тампонен печат, трансеферен печат, преге печат и други в зависимост от продукта)
    - Цените в онлайн магазина ни са в български лева с включен ДДС и при желание от страна на клиента може да бъде издадена данъчна фактура. 

Сравнение на продукти